Clipele cele mai fericite ale unui om ar trebui sa fie traite maxim si asimilate permanent…ne-am nascut curati, nevinovati si plini de iubire…atunci de ce ne incarcam zilnic cu toate durerile, problemele, nemultumirile, dramele si rautatile din jurul nostru??

de ce nu raspundem permanent raului cu bine ? de ce nu mai zambim?? copilaria am trait-o o mare parte in alta localitate decat cea in care traiesc acum, cum probabil majoritatea am facut-o, insa in acel oras, cu aer curat, si varful muntelui printre norii azurii, mergeau zambind , radiind bucurie, pe strada, fara sa fie o sarbatoare sau vreun targ, ci pur si simplu, traind fericiti si multumiti cu ei, majoritatea trecatorilor cu care ma intersectam pe trotuarele orasului, pentru ceea ce traiu sau pentru ca traiau ? oricare ar fi raspunsul acestei intrebari pe care mi- am spus-o de multe ori in anii adolesccentei, tineretii si maturitatii mele, zambetul acela fermecator, a ramas mereu in inima mea…va zambesc cu sufeltul si voua dragi trecatori …o seara mirifica!

