Articolele mele sunt simple cugetari personale ce nu doresc sa nasca niciun fel de polemici sau discutii inutile…viata e prea scurta pentru asta…Binevenite sunt gandurile si sentimentele pure, frumosae si calde asemeni alor mele, asa ca bine ati venit, dragi calatori printre ale acestei vieti carari, calatorii , pasaje…

Printre filele primei carti caruia ii datorez luminarea sufletului meu, o carte extrem de draga mie, Calatoria Sufletelor de Michael Newton, am aflat raspunsurile tuturor intrebarilor, rostite, dar de cele mai multe ori doar gandite..”de ce ne nastem?”, “de unde venim ?”, “incotro ne indreptam?”… micuta copila fiind, imi priveam reflexia in oglinda dormitorului meu mult iubit, si am stiut…eram speciala, asa cum suntem toti…calatori in vietile noastre din timpuri stravechi si indepartate…nimic din ceea ce simtim nu este altceva decat ADEVAR, IUBIRE PURA si DIVINITATE…

Privind apoi crescand, an dupa an, suportul meu cel mai de pret: parintii, fratii si rudele mele, ma inaltam si invatam ce pretioasa este IUBIREA…

seara mirifica, suflete dragi!!

