Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

E ATAT DE BINE sa revin, dar si mai emotionant este sa fim, în sfarsit, aici si acum. Inainte sa va pun la curent pe toti, vreau ca mai intai sa valorific aceasta ocazie ca sa-mi exprim recunostinta pentru timpul/spatiul pe care l-am primit si de care am avut nevoie în ultimele patru luni, ca sa ma ingrijesc de propria-mi transformare si de nevoile mele. Stiu din experienta cat de greu a fost pentru multi primul sfert din acest an si, din acest motiv, apreciez foarte mult spatiul sacru pe care l-am putut simti ca a fost mentinut pentru mine, intr-o perioada în care am avut mare nevoie sa ma ocup mai intai de mine insami.

Pentru acest lucru ii multumesc fiecaruia dintre voi si pentru faptul ca sunteti minunati!

De la adresa de site PUNCT NET, la PUNCT COM

Tranzitia de la TWYH punct NET la punct COM simbolizeaza foarte multe noi…

View original post 2,041 more words

