25 octombrie 2011

Candva, ma voi intoarce printre ale lumii stele,
Iar eu, mereu cu drag voi admira si intoarce,
Spre a privi tot ce-am adus, mai scump si mai de pret pe lume
Mirajul zamislit, tot ce-am creat aparte,cu toata fiinta mea voi admira
…lacrima mea duios ea va cadea, va picura incet, si linistita,
Iar voi veti sti mereu ca sufleteul meu cald,
De-a pururi el cu drag va lumina, veghea,
Si ocroti toti pasii vostri, dragi, departe.
Mereu voi fi alaturi pentru a va mangaia,
Si alinta si strange din nou cu drag la piept,
Mereu voi fi alaturi si va voi alina,
Mereu curata, pura asemeni unui sfant, asa cum voi venita-ti pe Pamant
Sa va iubiti mereu, priviti si ocrotiti, voi toti puiutii mamei, voi doar calzi si cuminti,
Caci eu voi fi de-a pururi acolo, neschimbata,
In inima si suflet si in privirea voastra,
Mami va sta de veghe ca Pasarea Maiastra .
Iubitii mei copiii si dragii mamei printi,
Sa nu fiti insa tristi, ci doar sa fiti cu minti,
Sa ma cinstiti asa cum eu cinstita-mi mereu ai mei parinti.
Si la rascruci de drumuri s-alegeti cum simtiti.
Caci inima va sti mereu ce-i mai de pret,
Caci doar eternitatea e singura comoara..
Lumina doar ea este si ea e neintinata,
E cel mai sigur lucru, e dragostea curata.
De printre stele blande, eu va voi povesti,
Cele mai dulci cuvinte, cele mai pretioase,
Iar infinitul lumii, el ne va privi in noapte,
Si ne va reuni candva, numai el poate…
Camelia Eliana
