Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

dan

Acum 36 de ani, am Ales sa vin pe aceasta Planeta.Viata mea de pana acum, se imparte in doua mari capitole.Pe la  batranete voi scrie doua carti autobiografice…viata lui Dan Gaucan pana in 2008 si  viata mea dupa 2008 🙂

Pana in 2008 am ales sa experimentez tot, dupa care am ales sa pastrez pentru mine, doar ce am considerat eu, ca imi este de folos.Am ales deasemenea sa-i ajut pe toti cei care imi cer ajutorul.

In 2001 mi-a murit mama in brate.A fost primul si singurul om pe care l-am vazut cum pleaca.Dupa aceasta experienta, am devenit timp de 7 ani un ateu convins.

In 2008, dupa cateva incercari de a parasi acest Plan, Dumnezeu mi-a trimis un “mesager” care mi-a recomandat sa vad documentarul “Secretul-Legea Atractiei”.In acea perioada fiind la pamant, dupa ce am vizionat documentarul, mi-am spus sa pun si eu in practica, in viata de…

View original post 171 more words

