183419_180672028642986_2310589_nAstăzi, îmi voi aminti cine sunt, de ce sunt aici şi de ce am ales experienţele care au apărut în calea mea anul trecut.

Astăzi, promit să renunţ la micimea gândurilor mele întunecate şi să mă topesc cu braţele deschise în iubirea nemărginită a Sinelui meu superior.

Astăzi, mă predau noului an cu braţele deschise, permiţând fiecărei zile să mă surprindă şi să îmi hrănească cele mai profunde dorinţe ale sufletului meu.

Astăzi, promit să revin la strălucirea divină şi să îmi folosesc puterea de a revigora lumea.

În acest an, voi oferi celor din jur ceea ce vreau să primesc din partea lor. Dacă doresc iubire, voi găsi căi pentru a iubi fiecare persoană pe care o voi întâlni. Dacă vreau pace, voi avea gânduri paşnice, voi spune cuvinte paşnice  şi mă voi ruga pentru pacea celor care încă trăiesc în haos – inclusiv pentru mine.

View original post 118 more words

