Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

Am inceput in forta anul 2015 din toate punctele de vedere.

Voi incepe prima data sa-mi spun parerea personala despre evenimentul care a avut loc in Romania, ieri seara in jurul orelor 3.

Intamplator sau nu, nu dormeam la acea ora.Simteam ca trebuia sa se intample ceva benefic si nu stiam ce.Ma cam deranja o otita si ma tot foiam prin casa.Deodata m-am linistit si am simtit o mare usurare.Acel “meteor” a transmis din Lumina lui, catre anumite spirite intrupate pe Pamant.Eu l-am simtit ca un fel de acumulator de energie, care odata ajuns in spatiul tarii noastre, a descarcat ce trebuia sa descarce. 🙂

O alta senzatie, pe care am avut-o atunci, este ca “semaforul s-a facut verde pentru Romania“.

Uitati ce fotografie am postat eu pe blogul meu, cu 3-4 ore inainte de acest eveniment(foarte benefic zic eu):

trandafir
Este bine asa cum este…!!!
Nu intamplatoare sunt…

View original post 121 more words

