akenakumara

Meditatia a inceput spontan….Ana, mai vorbea inca, dar eu am simtit ca eram pregatiti sa plecam in calatorie…asa ca am lasat-o sa vorbeasca, am inchis ochii si treptat s-a facut liniste, eu intrasem deja in meditatie. Mi s-a transmis de cateva ori “Sunteti 9”..am incercat sa vad daca mi se mai spune ceva, dar nu m-am concentrat la asta, intelegerea avea sa vina mai tarziu. Nu stiam unde mergem, stiam doar ca era pregatit ceva special pentru noi in seara aia…asa ca am lasat ghizi sa ne conduca. Este amuzant de fiecare data sa incerc sa ghicesc, caci cumva am deprins ritualul, mai intai suntem dusi intr-un loc in care suntem curatati, vindecati, ca doar nu o sa “intram cu pantofii murdari” in dimensiunile inalte 🙂 si apoi vedem ce surpriza ne-a fost rezervata pentru seara respectiva. Surprizele pot incepe inca de la curatari, pentru ca nu stii niciodata ce…

View original post 851 more words

