Terapie, Vindecare, Șamanism, Theta Healing, REIKI, Psihologie Energetică, EFT, Radiestezie, Inforenergetică

Varicele apar, de obicei, la picioare. Ele sunt rezultatul venelor dilatate. Sângele nu mai poate urca liber spre inimă, deoarece valvulele venelor nu mai funcționează normal.

Picioare frumoase și sănătoase

Picioarele mă ajută să avansez în viață, să mă deplasez dintr-un loc în altul. Varicele picioarelor indică o circulație sanguină proastă. Pot simboliza că nu mai îmi convine locul în care mă aflu, că mă deranjează sau că îmi este frică de locurile în care trebuie să merg, probleme de comunicare, că nu mai îmi place ceea ce fac în prezent, că îmi este teamă să fac ceea ce îmi place. Nu am suficientă încredere în mine, sau în oameni. Nu mai găsesc bucurie în ceea ce fac. Poate fi vorba despre o relație afectivă, o situație de familie unde simt că mă devalorizez în latura mea feminină, sau despre un loc de muncă care a devenit monoton ori neplăcut. Îmi…

View original post 581 more words

