multumesc frumos!!

ASTRODEVA

gggIntroducere

Gândurile cuprinse în această carte sunt cele după care am încercat să-mi trăiesc întreaga viaţă. Ele sunt fructul experienţei, nu al învăţării din livresc. Reprezintă lecţii învăţate uneori cu tristeţe, cu dezamăgire, cu durere, alteori cu fiorii descoperirii noului şi al bucuriei crescânde. Uneori am citat cuvintele înţelepte ale mentorului meu spiritual, deoarece trebuie să spun şi că această carte nu ar fi putut fi scrisă dacă nu ar fi existat călăuzirea pe care am primit-o din partea lui.

Este atins un număr de cincizeci şi două de subiecte fundamentale. Prin urmare, ele pot fi folosite pentru fiecare săptămână a anului. Dar, din nou, poţi medita asupra aspectelor care ţi se par a fi cele mai pline de semnificaţii pentru tine, revenind la ele în momentele în care ai mai mare nevoie.

Afirmaţii pentru autovindecare

Afirmaţia reprezintă formularea unui adevăr pe care încerci să ţi-l însuşeşti în viaţă. S-a…

View original post 1,042 more words

