Cu ajutorul Akenei Kumara am (re)descoperit adevarata mea Fiinta, si ii sunt recunoscatoare pentru sprijinul, calauzirea si posibilitatea pe care mi le-a daruit in capacitatea mea de Asumare, Redescoperire, Acceptare, Imputernicire si Fiintare. Suntem Fiinte de Lumina, calatoare in vietile noastre atat de minunate si perfecte in imperfectiunea lor. Am inteles ca lectiile de viata pe care din cand in cand le experimentam sunt Creatii Personale pe care nu le-am acceptat in anumite vieti, care au menirea de a ne trezi, sunt blocaje pe care doar noi ca si Creatori le putem descifra!

Sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am invatat, aflat, si pentru tot ceea ce urmeaza a mai descoperi, sau redescoperii despre fiinta minunata: despre Ceea Ce Sunt, si pentru fericirea si binecuvantarea de a face parte din Marea Lucrare a Umanitatii!! Ma inclin! Multumesc Akena!!

http://akenakumara.ro/misiune/

