akenakumara

Cum v-ati simtit zilele astea?

Ati avut momente in care retraiati diverse scene din copilarie, adolescenta. etc. ce pareau a fi fost intelese si clasificate de mult de catre observatorii care ati devenit, dar care acum dadeau buzna peste voi fara a va cere permisiunea?

Ei bine, eu da….si ma bucur foarte mult pentru asta!
Am avut ocazia sa inteleg si sa eliberez definitiv aspecte ce-mi aduceau multe din frustrarile pe care le-am avut si cu care stiam ca am lucrat, dar care s-au dovedit a fi activate de aceste energii puternice de transformare care sunt acum pe pamant in perioada eclipselor. Suna poate complicat si pare dificil sa intelegi ca un gand pe care l-ai avut la gradinita ti-a guvernat actiunile din intreaga viata, dar cand ceri sa fii ghidat, caci suntem cu totii, ajungi chiar si la acel gand…si piesele de domino se dezvaluie una pe alta. Atunci…

View original post 309 more words

