akenakumara

Am avut un vis, unul dintre acele vise in care primesti mesaje….

In visul asta imi aparea casa unei prietene, sa-i spunem Ana si sotul ei Sorin. M-a impresionat foarte mult claritatea cu care am perceput toate detaliile. Pe soclul casei erau niste elemente decorative de tip baroc, aplicate, iar ferestrele si usile erau acoperite cu plase metalice pline de praf.

Eu ma aflam impreuna cu Ana in afara casei, unde era intuneric si il vedeam foarte bine pe Sorin, care se afla in casa luminata.

A doua zi am sunat-o pe Ana si dupa ce i-am povestit visul am ajuns impreuna cu ea la concluzia ca acele plase pline de praf, reprezentau de fapt lipsa de comunicare care exista intre cei doi soti de ceva timp. Atunci am hotarat sa intru din nou in vis si sa cer sa i se transmita lui Sorin toata lumina si iubirea de…

View original post 775 more words

