akenakumara

Obisnuiesc ca la sfarsitul fiecarui an sa-mi trec in revista momentele principale ale anului care se pregateste sa plece si sa intampin anul care urmeaza sa vina…cu temele facute!

Cu o seara inaintea “marelui eveniment”, mi-am reamintit niste predictii astrologice pentru axul berbec-balanta… care as putea spune, m-au influentat intr-o anumita masura…si in timp ce ma gandeam la ele, sinele meu divin imi transmite:

“Iti daruiesc anul pe care ti-l doresti!”

Pe care mi-l doresc eu?….se poate?

“Aceste predictii nu sunt pentru tine!”

si atunci am inteles… a vazut ca incepusem sa-mi creez tot felul de credinte limitative care nu faceau parte din planul lui pentru mine anul asta! In momentul constientizarii, au inceput sa mi se elibereze energii prin palma si talpa stanga. Am incercat sa-mi reamintesc ceea ce citisem in anumite publicatii astrologice….si iar a urmat o serie de curatari… Pas cu pas, m-a condus prin ghidare, catre…

View original post 175 more words

