akenakumara

Ieri am avut o zi foarte interesanta: am cunoscut OAMENI! Oameni frumosi, luminosi cu suflete mari!
In prima parte a zilei am fost impreuna cu Ina la o firma, pentru a ne prezenta programul “Drumul catre tine!” si ne-a placut foarte mult… De fiecare data suntem uimite de modul in care oamenii isi urmeaza ghidarea si vin catre noi… si de lucrarea pe care o fac sufletele lor pentru a-i aduce la …noi si a-i aseza pe drumul lor. Cu lucrarea din noi…. ne-am obisnuit …. mai trebuie inca sa ne obisnuim cu ceea ce se intampla in ceilalti…sub ochii nostri… pentru ca e absolut minunat!
Seara am simtit ghidarea sa merg la un eveniment, desi nu stiam unde merg si mai ales de ce merg acolo si in nici un caz ce urmeaza sa se intample acolo…si iar mi-a placut! De fapt m-am regasit in toti cei prezenti, in…

View original post 121 more words

